autowasactie
25-04-2016

Zaterdagmorgen 23 april waren wij, medewerkers van de Stichting Thomas, al vroeg bij de Gereformeerde Kerk in Wierden voor de autowas dag. We maakten ons zorgen over de weersvoorspelling. De temperatuur was sinds de vorige dag aan het kelderen en regenbuien waren aangekondigd. Het was inderdaad aan de koude kant maar we hebben de hele dag geen regen gehad en af en toe zelfs een waterig zonnetje! Samen met de vrijwilligers van de Gereformeerde Kerk hebben we 71 auto's gewassen, gezeemd en uitgezogen. De opbrengst is het mooie bedrag van € 720.- ! Wij danken de medewerkers van de Gereformeerde Kerk hartelijk, ook voor de heerlijke warme soep. Dankzij deze medewerkers, en de mensen die hun auto hebben laten wassen, kunnen wij voor dit mooie bedrag een koe kopen voor het kindertehuis dat op het terrein van het ziekenhuis ligt. De melk in India is behoorlijk duur. De koe kan in de grote tuin grazen en met aanvullend veevoeder zal ze genoeg produceren voor onze kinderen. De melk die overblijft zal verkocht worden.